The Kremlin denied the “duck” about the allegedly offered money for refusing to support Assad


MOSCOW, October 20. The Kremlin has denied Iranian media that Saudi Arabia has offered Russia $300 billion for its refusal to support Syrian President Bashar al-Assad.

“It is not. This newspaper “duck”, said the President’s press Secretary Dmitry Peskov, answering the question.

Last week, the Iranian newspaper Ettelaat published an article on held in Sochi talks between Russian President Vladimir Putin and defense Minister of Saudi Arabia Mohammed bin Salman.

In it, the publication claims that the representative of the Kingdom allegedly offered Moscow $300 billion and further investments in the Russian economy in exchange for Moscow’s rejection of support for Syrian President Bashar al-Assad.

According to the newspaper, the offer was rejected.

Chronicle of conflict in Syria