RBC has denied media reports about the mass departure of employees of RBC-TV


MOSCOW, 7 July. /TASS/. Some employees of TV channel “RKB TV” goes on a long vacation, but a decision to dismiss the entire team after the departure of the Manager of RBC-TV Elmar murtazayeva no. About TASS reported the press Secretary of RBC Yegor Timofeyev.

As previously reported by the media, Murtazaev is leaving the company. After the information appeared about the fact that supposedly the whole team of the TV channel decided to leave the holding.

“A number of employees of the TV channel, it is mostly individuals who work in the “History day” and “Prime Time”, go for a long vacation. Further, if in vacation, will decide that they do not want to work on TV, it is another question, but neither of which outcome we are not talking” – said the Agency interlocutor.

Timofeev also noted that the timing of departure from the holding murtazayeva and his successor “will soon become known”. “When we find out what happens next, we are going to declare it officially”, he said.

RBC is one of the largest media holdings in Russia. Owns the eponymous information portal, and the RBC Daily newspaper, RBC magazine and RBC TV.

Source